Fitness - Forma Fitness Club

Informujemy, że na zajęcia FITNESS jest prowadzona rezerwacja telefoniczna lub przez STREFĘ KLIENTA

REZERWACJA 667 790 790


 


BS (Body Shape)
 
Ćwiczenia o charakterze kształtującym i wzmacniającym wszystkie grupy mięśniowe. Funkcjonalność i dokładność wykonywanych ruchów wpływa na rzeźbienie mięśni. Duża ilość powtórzeń i skupienie na technice ćwiczeń, daje rezultaty w postaci wysmuklenia sylwetki oraz wzmocnieniu mięśni.
Polecany dla wszystkich osób chcących wzmocnić, wymodelować i wysmuklić swoje ciało.

ABT (Brzuch & Pośladki & Uda)

Zajęcia typowo kobiece, rzeźbiące i wzmacniające brzuch, uda i pośladki. Uczą techniki podstawowych ćwiczeń, pozycji wyjściowych, świadomości pracy, podstawowych kroków w lekcjach fitness. Gimnastyka nie jest ciężka, a powtarzając ją regularnie, osiąga się wynik w postaci kształtnej sylwetki oraz redukcji tkanki tłuszczowej, w której pojawia się cellulit. Zestaw ćwiczeń wyszczuplających i wzmacniających.
Idealny dla osób początkujących!.

TBC (Total Body Condition)
 
Zajęcia ogólnorozwojowe, wpływające na poprawę kondycji fizycznej. Doskonałe połączenie zajęć aerobowych z wzmacniającymi oraz intensywnej pracy ramion i nóg (z użyciem hantli, piłek lub z oporem własnego ciała), przy dużej liczbie powtórzeń, zapewnia doskonały efekt redukujący tkankę tłuszczową. Dzięki swojej taneczno-gimnastycznej formie doskonale pobudzają pracę układu krążenia i oddychania, poprawiają siłę oraz koordynację ruchową.

Step & Shape
Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu stepów – zarówno w części pierwszej o charakterze rozgrzewki jak i podczas wzmacniania poszczególnych partii mięśniowych. Podczas ćwiczeń wykorzystywane są podstawowe kroki, które połączone w krótki i nieskomplikowany układ dają możliwość podniesienia tętna uczestnikom ćwiczeń. Spalanie tkanki tłuszczowej mięśni pośladków i nóg  to nieodwłóczny element tej lekcji. Poziom lekcji dostosowany do uczestników dostarcza wspaniałą zabawę.

Piłki

Zajęcia z wykorzystaniem piłek i lekkich hantli, mogące mieć charakter wolnych ćwiczeń wyrabiających równowagę mięśniową lub dynamicznych zajęć, kształtujących mięśnie całego ciała. Szczególnie polecane dla osób z bólem stawów kolanowych i kręgosłupa.


Pilates
 
Celem ćwiczeń jest rozciągnięcie i uelastycznienie całego ciała.  Jest to połączenie kilku stylów aktywności fizycznej. System ćwiczeń obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, jako skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Ćwiczenia pilates pomagają wzmocnić mięśnie bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążyć kręgosłup, poprawić postawę. Dzięki systematycznym ćwiczeniom wpłynie na obiżenie stresu oraz samopoczucie ćwiczącego.

Zdrowy kręgosłup
 
Ten rodzaj zajęć przeznaczony jest dla osób, które pracują przeważnie w pozycjach siedzących i nie mają na co dzień możliwości dbania o swój kręgosłup czy prawidłową pozycję ciała. Zajęcia o łagodnym charakterze, dla osób w każdym wieku. Ćwiczenia skutecznie wzmacniają mięśnie pleców, grzbietu, brzucha, pośladków i ud. Zajęcia pomagają zapobiegać wadom i bólom stawów, a także likwiduje napięcie mięśni.

Płaski brzuch & stretching

Połączenie ćwiczeń rozciągających, relaksujących i oddechowych wraz z ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie brzucha. Dzięki regularnemu rozciąganiu mięśni ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Zajęcia rozpoczynają się krótką, spokojną rozgrzewką, która przygotowuje ciało do wydłużonego stretchingu, a kończą się ćwiczeniami wzmacniającymi i modelującymi mięśnie brzucha.


Zumba 
 
Zajęcia taneczne zainspirowane latynoskimi rytmami, fuzja tańca i aerobiku. Proste kroki, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka, stwarza atmosferę świetnej imprezy i porywa nas do zabawy ciałem. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych!nbsp]

Płaski brzuch & cardio
 
Zajęcia łączone, rozpoczynające się dynamiczną rozgrzewką, a kończące ukierunkowanym treningiem mięśni brzucha oraz mięśni grzbietu. Pierwsza część zajęć to trwająca ok. 35 min złożona z prostych kroków choreografia, pozwalająca na równomierne rozgrzanie organizmu, oraz wprowadzenie go w procesy spalania tkanki tłuszczowej. Po zakończeniu pierwszej części ćwiczący przechodzą do wolniejszego treningu gorsetu mięśniowego, polegającego na wzmocnieniu wszystkich mięsni oplatających talię oraz jej okolice wraz z mięśniami grzbietu. Zajęcia przeznaczone dla każdego, kto chce poznać podstawowe kroki aerobiku oraz wzmocnić okolice brzucha.

Wzmacniaj i ujędrniaj

Intensywny trening, który skupia się przede wszystkim na wzmacnianiu i ujędrnianiu najbardziej problematycznych części naszego ciała: brzuch, uda, pośladki, biodra, a także ramiona. Trening pozbawiony jest skomplikowanej choreografii, a jego zaletą jest zmieniający się rytm wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia przeznaczone dla odważnych i wytrwałych, ponieważ systematyczne uczestnictwo w zajęciach pomoże uzyskać zgrabne nogi, jędrne poślaki i płaski brzuch!


Trening obwodowy
Łączy w sobie cechy treningu aerobowego i treningu siłowego.
Sąt to ćwiczenie wykonywane na różnorodnym sprzęcie takim jak sztangi,gumy, maty, stepy i inne, ustawionymi w okręgu. Składa się on z ćwiczeń angażujących różne grupy mięśniowe. Przeciętny czas trwania każdego z ćwiczeń wynosi od 20 do 40 sekund, po czym następuje krótka przerwa i zmiana ćwiczenia.
Trening obwodowy doskonale wyrabia kondycję oraz wzmacnia mięśnie.

20/20/20

Zajęcia ogólnorozwojowe, ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni całego ciała. Złożone są z trzech płynnie połączonych części, dzięki czemu ćwiczący mogą dołączyć w dowolnym momencie. Część pierwsza, profil cardio – rozgrzewka o podwyższonej intensywności złożona z prostych kroków lub kombinacji zależnie od pomysłu instruktora. Część druga, w 20 minucie, profil shape- średnio intensywne wzmacnianie całego ciała z ograniczonymi przerwami między ćwiczeniami. Część trzecia, w 40 minucie, to profil mocny brzuch.Zajęcia przeznaczone dla każdego bez względu na stopień zaawansowania.

Power Pump (trening ze sztangami)

Każdy ćwiczący może dobrać obciążenie dopasowane do swoich aktualnych możliwości, a także do wzmacnianej grupy mięśniowej. Dzięki temu zajęcia,choć odbywają się w grupie, mają indywidualny charakter. Podczas treningu wykorzystuje ćwiczenia wzmacniajace duże grupy mięśniowe przy odpowiednio dobranej motywującej muzyce, przez co są o wiele bardziej ciekawe niż typowy trening siłowy. Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, wzrost siły i wytrzymałości mięśni bez zwiększenia ich obwodów.

FIT 50+

Zajęcia wzmacniające z elementami ćwiczeń przeciwko osteoporozie. Przeznaczony dla osób w średnim i starszym wieku (ok. 50 lat i więcej).  Ćwiczenia wykorzystujące obciążenia, nastawione są na wzmacnianie kości, których gęstość z wiekiem maleje, przez co stają się podatne na złamania i urazy oraz  uelastycznienie i wzmocnienie mięśni.

SEXY LATINO DANCE

Zajęcia oparte są na krótkich układach choreograficznych (samba, latino, musical dance i inne). Przeznaczone są wyłącznie dla kobiet, aby poczuły się „sexi” i nauczyły się eksponować swoją kobiecość. Zajęcia gwarantują wspaniałe samopoczucie, dodają pewności siebie i prowadzone są z zachowaniem dobrego smaku oraz dużą dozą radości i uśmiechu.