Fitness - Forma Fitness Club

Informujemy, że na zajęcia FITNESS prowadzona jest rezerwacja miejsc.

Telefonicznie 667 790 790, przez FB, aplikację e-fitness, bądź STREFĘ KLIENTA


Zajęcia o niskiej intensywności, prozdrowotne.

Dla osób: początkujących, po dłuższej przerwie od ćwiczeń, bądź z kontuzjami.


Stretching  to połączenie ćwiczeń rozciągających, rozluźniających, pilatesowych i niektórych pozycji jogi. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Zajęcia są świetnym uzupełnieniem treningów wzmacniających, w celu rozluźnienia mięśni oraz poprawy zakresu ruchów, jak również jako profilaktyczna praca polepszająca funkcjonalność ciała.


Brzuch & Stretching ćwiczenia rozciągające z połączeniem ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha.


Zdrowy kręgosłup zajęcia przeznaczone są dla osób, które nie mają na co dzień możliwości dbania o swój kręgosłup czy prawidłową pozycję ciała. Zajęcia o łagodnym charakterze, dla osób w każdym wieku. Ćwiczenia skutecznie wzmacniają mięśnie pleców, grzbietu, brzucha, pośladków i ud. Zajęcia pomagają zapobiegać wadom i bólom stawów, a także likwiduje napięcie mięśni.


Pilates system ćwiczeń zawierający w sobie elementy jogi, ćwiczeń izometrycznych i baletu. Został opracowany na początku XX w. przez Josefa Pilatesa. Według niego, system ten ma wzmacniać mięśnie bez nadmiernej ich rozbudowy, uelastycznić ciało, odciążyć kręgosłup, a w rezultacie poprawić postawę ciała i obniżyć odczuwalny poziom stresu.


Piłki & Stretching ćwiczenia rozciągające połączone z ćwiczeniami wzmacniających mięśnie całego ciała z wykorzystaniem dużych piłek.


Joga spokojny trening ciała i umysłu poprawiający przepływ energii w ciele. Znana od tysięcy lat praktyka jogi prowadzi do posiadania zdrowego ciała, uczy opanowanego oddechu, rozluźnia napięcia mięśniowe i pomaga usuwać stres.


Aktywni 50+ zajęcia prozdrowotne & wzmacniające dla osób 50+. Zajęcia skierowane do Kobiet i Mężczyzn, którzy chcą poprawić swoją sprawność ruchową oraz utrzymać ciało w należytej kondycji fizycznej i psychicznej. Zajęcia to również wspaniała okazja do aktywnego spędzenia czasu wspólnie z innymi osobami, które również jak najdłużej chcą cieszyć się zdrowiem i sprawnością


Zajęcia o średniej intensywności.

Dla osób: średnio zaawansowanych, bądź dobrze czujących się początkujących.


Sztangi & Brzuch zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie wszystkich obszarów ciała z wykorzystaniem sztang. Ponadto, niektóre wykonywane ćwiczenia należą do typu ćwiczeń złożonych, czyli takich, które angażują kilka grup mięśniowych na raz. W efekcie trening ułatwia ogólne spalanie tkanki tłuszczowej, zwiększa ilość spalonych kalorii i skutecznie wpływa na przyrost siły mięśni bez dużego zwiększania ich masy.


Brazylijskie Pośladki trening wzmacniająco – kształtujący dolne partie ciała. Składa się z 10-15 minutowej rozgrzewki i półgodzinnego treningu właściwego. Regularne ćwiczenia zapewniają redukcję cellulitu oraz sprężystą, zdrową i elastyczną skórę w okolicach ud i pośladków.


 ABTbrzuch & pośladki & uda – najpopularniejsze zajęcia wzmacniające dla kobiet.  Jest to trening, który pozwoli spalić tkankę tłuszczową i jednocześnie wzmocnić, a tym samym zarysować mięśnie.


Body Shape ćwiczenia o charakterze kształtującym i wzmacniającym wszystkie grupy mięśniowe. Funkcjonalność i dokładność wykonywanych ruchów wpływa na rzeźbienie mięśni. Duża ilość powtórzeń i skupienie na technice ćwiczeń, daje rezultaty w postaci wysmuklenia sylwetki oraz wzmocnieniu mięśni.


Zumba zajęcia taneczne zainspirowane latynoskimi rytmami, połączenie tańca i aerobiku. Proste kroki, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka, stwarza atmosferę świetnej zabawy. Świetne połączenie przyjemnego z pożytecznym, czyli uśmiech od ucha do ucha + spalone setki kalorii.


Piłki ćwiczenia wzmacniające mięśnie całego ciała z wykorzystaniem dużych piłek.


Zajęcia o wysokiej intensywności.

Dla osób: zaawansowanych, bądź średnio zaawansowanych, chcących podnieść sobie poprzeczkę.


Trening Obwodowy – łączy w sobie cechy treningu aerobowego i treningu siłowego. Są to ćwiczenia wykonywane na różnorodnym sprzęcie takim jak sztangi, kettle, gumy, maty, stepy, skrzynie i inne, ustawionymi w okręgu. Składa się on z ćwiczeń angażujących wszystkie grupy mięśniowe. Trening obwodowy doskonale wyrabia kondycję oraz wzmacnia mięśnie. Polecany dla Pań i Panów.


TBC (Total Body Condition) zajęcia ogólnorozwojowe, wpływające na poprawę kondycji fizycznej. Doskonałe połączenie zajęć aerobowych z wzmacniającymi oraz intensywnej pracy ramion i nóg (z użyciem hantli, piłek lub z oporem własnego ciała), przy dużej liczbie powtórzeń, zapewnia doskonały efekt redukujący tkankę tłuszczową. Dzięki swojej taneczno-gimnastycznej formie doskonale pobudzają pracę układu krążenia i oddychania, poprawiają siłę oraz koordynację ruchową.


Płaski brzuch & cardio zajęcia łączone, rozpoczynające się dynamiczną rozgrzewką, a kończące ukierunkowanym treningiem mięśni brzucha oraz mięśni grzbietu. Pierwsza część zajęć to trwająca ok. 35 min część pozwalająca na równomierne rozgrzanie organizmu, oraz wprowadzenie go w procesy spalania tkanki tłuszczowej. Po zakończeniu pierwszej części ćwiczący przechodzą do wolniejszego treningu gorsetu mięśniowego, polegającego na wzmocnieniu wszystkich mięśni oplatających talię oraz jej okolice wraz z mięśniami grzbietu. Zajęcia przeznaczone dla każdego, kto chce spalić setki kalorii oraz wzmocnić mięśnie brzucha i grzbietu.


Jump ćwiczenia na trampolinach są ćwiczeniami ogólnorozwojowymi, co pozwala na zwiększenie ogólnej sprawności i kondycji ciała. Są to ćwiczenia aerobowe, które są główną bronią w walce z otyłością i tzw. „oponką”, są również świetną opcją dla osób uwielbiających zabawę podczas treningu.


Step zajęcia choreograficzne. Sekwencja kroków połączona w układ choreograficzny wykonywany na stepie. Zajęcia doskonale rozwijające pamięć ruchową, poprawiające kondycję fizyczną oraz wysmuklające mięśnie nóg i pośladków.